Intrebari frecvente
Plasarea comenzii
- Caut un produs. Cum il gasesc?
- Cand pot plasa comenzi?
- Exista o valoare minima pentru o comanda ?
- Pretul afisat, este pretul final?
- Cum aflu daca produsul se afla pe stoc?
Plata produselor
Livrarea produselor
- Am lansat comanda, cand primesc produsul?
- Cat costa livrarea?
- Vreau sa trimit coletul catre o alta adresa, costa suplimentar?
- Ce trebuie sa fac la primirea produsului?
- Cine imi livreaza produsele?
- As vrea sa ridic personal produsul. Este posibil?
- Erori de livrare
- Repetarea livrarii
- Se pot testa produsele inainte de a fi cumparate?
- Ce fac daca la primirea coletului constat ca ambalajul a fost deteriorat?
Returnarea produselor
- Doresc sa returnez produsul. In cat timp imi primesc banii inapoi?
- Care este politica de returnare pentru persoane juridice?
Diverse
Caut un produs. Cum il gasesc?
Folositi meniul din partea stanga si selectati dupa categoria din care face parte produsul. Daca nu sunteti prea sigur(a) in care categorie este incadrat produsul, puteti sa accesati link-urile producatorilor. Nu in ultimul rand, puteti folosi functia „cauta” de deasupra meniului, tastand denumirea partiala sau intreaga a produsului sau functia de cautare avansata din meniul principal pentru o cautare a textului si in descrierea produselor.
Cand pot plasa o comanda?
Puteti plasa comanda in orice zi a saptamanii, la orice ora, insa preluarea comenzii se face in fiecare zi lucratoare, conform programului mentionat in site, in pagina de contact. In mod exceptional, se pot prelua comenzi in zilele de sarbatoare sau in cazul extinderii programului de lucru, aceste informatii fiind comunicate in prealabil in pagina de contact. In cazul comenzilor plasate in afara programului de lucru, preluarea lor se va face in urmatoarea zi lucratoare.
Exista o valoare minima pentru o comanda ?
Comanda dumneavoastra trebuie sa fie mai mare de 167 RON, inclusiv TVA.
Pretul afisat, este pretul final?
Pretul afisat CONTINE TVA. Este deja inclus un cost de 19% reprezentand TVA-ul, ce va apare in cosul de cumparaturi, inainte de confirmarea comenzii.
Cum aflu daca produsul se afla pe stoc?
Majoritatea produselor se afla pe stoc local sau pe stoc la producator si pot fi aduse in 1-3 zile lucratoare. Mai putin produsele speciale in a caror descriere scrie: Numai la comanda. Acestea sunt aduse din import in maxim 30 de zile, dar e necesar achitarea unui avans de minim 30%. Cel mai bine este sa dati un telefon pentru confirmare sau daca plasati comanda online, un reprezentant de-al nostru va va contacta pentru confirmare stoc. Depunem toate eforturile pentru a va procura produsul comandat. In cazul indisponibilitatii, va putem recomanda alte produse similare, la preturi competitive.
Plata in numerar la livrare
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare, catre comisionarul care face livrarea . Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau prin e-mail a comenzii. Acestea vor fi insotite de factura fiscala si chitanta.
Plata prin ordin de plata
Plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de CIMS Software catre dv. prin e-mail sau fax, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Plata trebuie facuta de dv cat mai repede posibil prin virament bancar (ordin de plata), iar ordinul de plata trebuie sa contina in detalii: numele dv sau al societatii, sau numarul de comanda si data. Produsele vor fi trimise clientului dupa ce se are evidenta intrarii banilor in contul societatii.
Plata online cu cardul Visa / Mastercard *
In urma confirmarii comenzii cu un consultant de vanzari, plata online cu cardul se va face doar in baza facturii emise de CIMS Software catre dv. prin e-mail sau whatsup, ce contine un link de plata: accesand acest link, veti fi redirectionat pe o pagina de plata securizata a procesorului NETOPIA (MobilPay), unde vi se vor solicita urmatoarele date: nume, prenume, adresa, oras, telefon, email si datele cardului dv. Visa sau Mastercard.
* Plata online cu cardul este disponibila momentan doar produselor ISOMAT.
Am lansat comanda, cand primesc produsul?
Livrarea produselor se face de regula in 24 de ore, dar doar dupa verificarea disponibilitatii produselor in stoc (unul sau mai multi clienti pot lansa comanda pentru acelasi produs, intr-un interval de timp foarte scurt) si informarea dvs. privind ziua livrarii. Estimarea noastra privind livrarea produselor, se bazeaza pe cativa factori foarte importanti: intervalul orar la care a fost plasata comanda, disponibilitatea produselor comandate, capacitatea de preluare si timpul de livrare. De exemplu, unul sau mai multe produse aflate pe aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile la data comenzii. In deplin acord cu dumneavoastra, se va stabili modul de livrare, esalonat sau toata comanda odata.
Cat costa livrarea?
Livrarea este GRATIS pentru Bucuresti si localitatile limitrofe, indiferent de adresa de destinatie, numai daca totalul comenzii cu tot cu TVA este de peste 2975 RON. Pentru comenzi sub aceasta limita va invitam sa ridicati personal produsele de la sediul nostru sau vi le putem trimite contra-cost prin curierat rapid.
Pentru livrari in toata Romania se percepe tariful standard, inclusiv TVA:
- 22,00 RON taxa initiala de transport si eventual ramburs pentru greutati de la 0 la 3 kg, inclusiv
- 1,00 RON pentru fiecare kilogram suplimentar peste cele 3 kg initiale
- 20,00 RON extra in cazul expeditiilor in afara retelei curierului (pentru localitatile unde NU se aplica acest tarif suplimentar vezi Lista localitatilor pentru care NU se percep kilometri suplimentari).
Vreau sa trimit coletul catre o alta adresa, costa suplimentar?
Livrarea directionata se efectueaza prin mentionarea noii adrese in procesul de comanda si nu implica costuri suplimentare din partea dvs. Livrarea se poate face la orice adresa din Romania. Puteti alege locatia: la birou, acasa sau o alta adresa mentionata, fara nici un cost suplimentar. De asemenea, adresa de facturare poate fi diferita de cea de livrare, insa factura si produsele vor merge impreuna la adresa de livrare mentionata de dumneavoastra.
Ce trebuie sa fac la primirea produsului?
La preluarea coletului va rugam sa verificati, in prezenta curierului, existenta facturii fiscale si, eventual a chitantei in cazul platii in numerar la livrare. De asemenea, va rugam sa verificati integritatea sigiliilor si a ambalajelor. Produsele sunt sigilate in ambalajul original al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Va recomandam sa pastrati ambalajele intacte pentru situatia in care doriti sa returnati produsul.
Cine imi livreaza produsele?
Livrarile se fac atat prin personalul departamentului logistica a magazinului nostru, cat si prin societati de curierat partenere. In ambele cazuri, veti fi contactat(a) in ziua livrarii pentru a vi se comunica ora estimativa de livrare.
As vrea sa ridic personal produsul. Este posibil?
Puteti ridica produsul de la sediul comunicat de un reprezentant al nostru, telefonic sau prin e-mail, dupa confirmarea produsului in stoc, de luni pana vineri intre orele 10:00-16:00.
Erori de livrare
Completarea gresita a adresei la crearea contului si imposibilitatea contactarii dumneavoastra pot produce la intarzieri de livrare. Ne puteti comunica lipsa pachetului pentru a va putea solutiona aceasta problema.
Repetarea livrarii
In cazul in care nu puteti prelua produsele in intervalul stabilit initial, va rugam sa ne comunicati imediat la unul din numerele de telefon din pagina de contact. Produsele returnate catre din cauza unei adrese completata eronat pot fi trimise catre adresa dumneavoastra (corecta). In acest caz, va fi aplicata o taxa de transport (50 ron cu TVA). Coletele returnate din cauza unei erori de curierat sau din cauza unei erori de livrare din partea reprezentantilor nostri de vanzari, vor putea fi trimise catre dvs, fara nici un extra cost. In cazul in care informatiile de pe factura au fost completate incorect de catre reprezentantii magazinului nostru, veti primi o noua factura si/sau chitanta, fara nici un cost suplimentar. Livrarea unui alt produs de cat cel comandat sau a unui produs incomplet, va fi remediata de catre magazinul nostru prin corectarea acestei erori, fara nici un cost suplimentar din partea dvs. In toate cazurile prezentate mai sus, repetarea livrarii se va face in maxim 2 zile lucratoare.
Se pot testa produsele inainte de a fi cumparate?
Specificul activitatii de vanzare on-line este optimizarea costurilor, astfel incat sa putem oferi clientilor nostri cele mai competitive preturi. Produsele cumparate on-line se livreaza sigilate in ambalajul producatorului.
Ce fac daca la primirea produselor constat ca ambalajul a fost deteriorat?
Puteti refuza produsele returnandu-le curierului. Constatarea in acest caz, trebuie facuta in prezenta curierului. Semnatura de primire a coletului, reprezinta un accept de preluare a produsului din partea dumneavoastra, in conditiile in care acesta a fost livrat.
Doresc sa returnez produsul. In cat timp imi primesc banii inapoi?
Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor este de maxim 15 de zile, insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile lucratoare. Durata de returnare, depinde foarte mult de acuratetea procesului ce implica atat magazinul nostru cat si pe dumneavoastra.
Care este politica de renuntare la cumparare pentru persoane juridice?
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Cum va contactez?
Pentru a putea administra mesajele eficient, in timp si la obiect, puteti sa ne contactati la numarul de telefon afisat pe site: 0768.398.398 (Telekom), 0720.078.178 (Vodafone), prin e-mail la office [at] magazinul-meseriasului [dot] ro sau sa folositi formularul din pagina de contact: Contactati-ne. Raspunsul oricarei solicitari, atat telefonic cat si prin e-mail, se va face in timpul programului de lucru stabilit pe site.
Cum imi fac cont?
Accesati link-ul autentificare din partea dreapta-sus a site-ului si completati campurile diponibile cu datele personale. Va rugam sa folositi informatii si date de contact valide, fara pseudonime sau porecle, pentru a evita erorile de contactare sau facturare.