Telefoane comenzi: 0768.398.398 / 0720.078.178

Expedieri si retururi

Produsele comandate se livreaza in termenul ales de dvs. la confirmarea comenzii. Este considerata comanda ferma/confirmata doar comanda in urma careia clientul primeste un e-mail de instiintare si doar daca clientul completeaza toate datele de identificare din formularul de comanda de pe acest site.

Livrarile se pot face atat prin curieri proprii, cat si prin firme specializate de curierat, pina la adresa de livrare specificata de dv: in fata casei sau in fata blocului (sunteti obligat sa asigurati o cale de acces practicabila pina la locul de livrare, precum si forta umana sau mecanizata pentru descarcarea materialelor din mijloacele de transport). Toate livrarile vor fi insotite de aviz de expeditie si/sau factura fiscala, precum si chitanta de incasare in cazul platii cu numerar. Receptia produselor se efectueaza la livrare. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Livrarile se fac de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 17:00, exceptie facand insa sarbatorile legale.

Doar pentru comenzile cu valoare mai mare de 357 lei, se poate asigura transport in 1->3 zile lucratoare in Bucuresti si localitatile limitrofe la un cost fix de 39 lei + TVA 19% = 46,41 lei, in limita stocului disponibil si a masinilor de transport disponibile.

Livrarea comenzilor este GRATUITA in Bucuresti si localitatile limitrofe, numai daca valoarea comenzii depaseste 2975 RON cu tot cu TVA. 

Pentru livrari prin firme de curierat in peste 5000 de localitati din Romania se percepe tariful standard al curierului:

    22,00 RON taxa initiala de transport si eventual ramburs pt greutati de la 0 la 3 kg, inclusiv
    1,00 RON pentru fiecare kilogram suplimentar peste cele 3kg initiale
    18,00 RON extra in cazul expeditiilor in afara retelei curierului (pentru localitatile unde NU se aplica acest tarif suplimentar vezi Lista localitatilor pentru care nu se percep kilometri suplimentari);

    tarifele de mai sus includ TVA 19%.

Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 3 ore si maxim 30 de zile, uzual 1-3 zile lucratoare daca toate produsele sunt pe stoc sau in stoc la producatori, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi). Pentru produsele speciale din import ce se aduc numai pe baza de comanda, livrarea poate dura minim 6 zile lucratoare. In mod normal, transportul se efectueaza in ziua lucratoare urmatoare plasarii comenzii, de luni pina vineri inclusiv, dar ocazional mai pot aparea intarzieri in livrare din cauza conditiilor meteo nefavorabile, blocajelor din trafic, accidentelor, volumului crescut din anumite perioade ale anului (Black Friday, Craciun, Anul Nou, Paste, Rusalii, ...), carantinarii Covid, calamitati naturale s.a.m.d. In cazurile mentionate, Transportatorul isi rezerva dreptul de a depasi termenul de livrare de 3 zile lucratoare, cu obligatia de a instiinta clientii expeditori, in momentul preluarii sau imediat cum apar aceste situatii.

 

RETURURI DE PRODUSE

In maxim 48 de ore de la livrare, puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos:

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de CIMS Software SRL.

  • Colete ce prezinta deteriorari

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

  •  Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de CIMS Software SRL.

In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

 

RENUNTAREA LA CUMPARARE

Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului/produselor.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art.14 pct. 3).

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate (nesemnalate ca si defecte la receptionarea produsului);
  • Produse aduse pe comenzi speciale din import, cu avans de minim 30% din valoarea comenzii;
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3.

Exercitarea dreptului de retragere:

  • Consumatorul informeaza SC CIMS Software SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea unui formular de retur disponibil in cont "Cereri returnare" sau poate trimite un email la office [at] magazinul-meseriasului [dot] ro.
  • In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numarul de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.
  • Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare:

  • Costuri suportate de catre cumparator:
    • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( art.14.punctul 3 );
  • Costuri suportate de catre vanzator:
    • Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului.
    • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
    • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
    • Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.

Rambursarea sumelor:

  • Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa catre vanzator (art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)
  • Conform art. 24 punctele 2 si 3, ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, termenul se va prelungi in mod corespunzator.